dilluns, 16 de gener del 2012

Les vacances de Nadal

Aquestes vacances de Nadal, se m’han fet molt curtes. No cada dia menjàvem torrons en el sentit de que cada dia no fèiem un menjar familiar. Les vacances m’agraden perquè són molt dolces i et trobes amb la família.

Cada any, quan arriba el Nadal, el meu pare, la meva mare, la meva germana i jo fem uns paperets i no diem a ningú a qui li ha tocat. Aleshores quan arriba el dia 24i ens donem els regals. D’això se’n diu el “amic invisible”. Al meu pare li havia tocat la meva mare i li havia regalat una llum de nit. A la meva mare li havia tocat el meu pare, i li havia regalat una bufanda i un llibre. A la Gal·la li va tocar la seva germana es a dir, jo i em va regalar una guardiola, una llibreta i un bolso. A jo em va tocar la Gal·la i li vaig regalar unes espardenyes que s’escalfen al microones  i són molt calentes. Aquest mateix dia em van donar el meu regal de Nadal: era una guitarra elèctrica!

El dia següent, que és el dia 25, ens vam aixecar d’hora i ens vam preparar per marxar a casa de la meva padrina. Allí vam menjar un vermut i canelons... i després quan vam acabar de menjar els canelons, jo vaig agafar la meva guitarra i vaig tocar cançons de Nadal i de Rock. A tots els meus familiars els va agradar molt.

El dia 26 vaig anar a casa de la meva altra padrina. Quan vaig arribar, vaig saludar a tots els meus familiars, i abans de dinar el meu pare em va dir que toqués  la guitarra. I així ho vaig fer. Llavors, quan vam acabar de dinar, els meus cosins corrien a veure els regals que estaven en una habitació. Al final els vam anar a veure, però per a jo només hi havia diners. M’ho vaig passar molt bé.



El dia de cap d’any vaig quedar amb la colla del meu pare i de la meva mare. Allí m’ho vaig passar molt bé perquè vaig ajudar a preparar el vermut amb una nena que també és de la colla. Després de sopar, jo i aquella nena que es diu Naïs vam anar a dalt de casa seva i vam jugar a la Wii. Un home que es diu Joan, portava rates i aranyes de mentida i els posaven a davall dels tovallons per espantar a la gent. Quan van tocar les 12 campanades, jo, menjava “conguitos”. I no me’ls vaig poder acabar.