dilluns, 16 de gener del 2012

Les meves vacances d'hivern

Aquestes vacances d’hivern m’ho he passat bastant bé, per què els reis mags em van portar molts regals.
El dia 24 de desembre vaig anar a casa de la meva àvia amb la meva família a fer cagar el tió, que em va cagar moltes coses. I el meu cosí no parava de fer tonteries.  
L’endemà era dia 25 de desembre (Nadal), i em vaig aixecar molt aviat per a jugar amb els regals amb el meu germà. Per exemple, vam jugar a l’ ‘’Scrabble’’, amb la bicicleta una volta cada un i amb una pilota. Després, jo vaig anar en bicicleta quasi tot el dia.    
El dia 28 de desembre vaig anar a Ivars de Noguera, el poble del meu pare, hi  vaig anar a enderrocar un edifici que era molt vell i se n’havia de fer un nou al seu lloc. Quan vam acabar de destruir els vidres, les parets, el terra... vaig acabar baldat.

El dia 31 de desembre vaig anar a fer el cap d’any a casa d’una amiga meva. Jo, com sempre en comptes de raïm vaig menjar ‘’lacasitos’’ perquè no m’agrada el raïm. Vaig jugar amb la Tresa, l’Adrià i el Norbert. I també vam mirar la televisió.
El dia 2 de Gener vaig tornar a Ivars de Noguera amb la meva cosina a fer el sopar de reis, que allà es fa aquell dia, i em van donar una diana electrònica. M’ho vaig passar molt bé i el sopar era molt bo.
El dia 5 de Gener a la tarda era la Rua de Reis i vaig anar a tocar amb una banda. Quan vam acabar vaig anar a comprar amb els meus pares, i a les deu de la nit vam anar a sopar amb la banda  a un restaurant, on tenien unes ‘’tapes’’ molt bones i quan vam acabar vam quedar molt plens.
Em va agradar tots els regals i les llaminadures, i no em va agradar gaire la Rua de Reis, perquè vaig acabar molt cansat i amb agulletes a les mans.