dilluns, 16 de gener del 2012

Les meves vacances de nadal


Jo el Nadal l’he passat a casa meva i a casa de la meva padrina. El primer dia de vacances vaig estar quasi tot el dia a casa menys quan vaig anar a sopar a casa de la meva tieta i va vindre el Pare Noel, a mi em va portar cotxes de joguina.

L’ endemà va vindre el meu cosí i es va quedar fins el dia de cap d’any. Amb el meu cosí ens vàrem passar quasi tot el dia a l’ ordinador i un dia vàrem sortir pel poble una estoneta a la tarda, vàrem anar a la plaça a jugar a futbol. Varem arribar a casa i ens vàrem dutxar, després de sopar varem mirar una pel·lícula.

El següent dia vàrem anar a Lleida a comprar menjar per cap d’any i a la nit varem anar a sopar a casa del meu cosí i a casa seva varem jugar. Jugàvem amb un gat que quan li tires una pilota bota molt alt.

L’endemà la meva mare em va portar a casa de la meva padrina i vàrem matar el porc. Amb el meu germà vàrem pastar la sang per fer botifarres negres i també varem rodar per fer-les i a la tarda les vàrem penjar. El dia següent vàrem anar tot el matí a la granja i vàrem estar amb les vaques i també amb els vedells .

L’endemà van fer la cavalcada dels reis mags i a mi em van regalar una càmera de fer fotos, un Lego, un diccionari bilingüe i roba del “Paul Frank”. L’últim dia de vacances vaig anar al cinema a veure “Tintin i el secret de l’ unicorn” i em va agradar molt.