dilluns, 30 de gener del 2012

A mi m'agrada...

Una de totes les coses que m’agrada fer és jugar a futbol, perquè jugo amb els amics i m’ho passo molt bé. M’agrada des que era petit, quan tenia 6 anys. 

Cada dia entreno a casa meva, menys el dilluns, que al sortir de l’escola vaig al pati a entrenar amb quasi tots els meus amics, amb un entrenador que es diu Carles.

Em sento bé perquè ens ho passem bé. 
Ho recomanaria a la gent perquè es fa exercici i és molt divertit.
Una de les altres aficions que m’agraden és tocar la guitarra perquè n’estic aprenent. M’agrada des de fa dos anys, i encara n’aprenc. Practico pràcticament tots els dies de la setmana mitja hora.
Em sento bé perquè ja sé tocar moltes cançons i m’agrada molt.
Recomano a la gent que toqui la guitarra perquè és un instrument molt divertit i espontani, i s’hi pot improvisar molt fàcilment.  

Finalment m’agrada anar en moto, perquè et pots colar entre els cotxes. M’agrada anar-hi des que tenia 8 anys, perquè va ser la primera vegada que hi vaig anar.
Alguns dies vaig amb el meu pare a fer una volta per a Lleida o pel poble. 
Quan hi vaig em sento  molt bé, però fa molt fred. Ho recomanaria a la gent perquè vas bastant ràpid.