dissabte, 14 de gener del 2012

Un dia a Penyíscola

Un dia, a l'estiu, durant el mes d'agost vam decidir anar a Penyíscola, a la comunitat Valenciana.

Ens vam despertar a les 6 de la matinada, vam esmorzar dos torrades amb melmelada, ens vam vestir, jo vaig anar a jugar a la WII i al cap d'una estona vam marxar amb la furgoneta.



Vam parar a fer un beure al restaurant del davant de les piscines municipals d'aquí Albesa i després vam anar cap a Penyíscola. Durant el viatge vam veure una pel·lícula a la televisió que tenim a la furgoneta que es deia (Los Seis Signos de la Luz). Quan vam arribar, vam aparcar a un pàrking descobert, vam anar a un bar que hi havia a la vora del mar i vam menjar peix fregit, que estava boníssim.

Després, vam anar a la zona antiga, era un poble ple de botigues amb tot tipus de coses. Primer, vam anar al Museu Marítim, era molt guai i al davant hi havia un canó molt antic; al cap d'una estona vam anar al castell del Papa Luna, mentres tréiem les entrades, vam tocar un lloro molt bonic.

A dins del castell hi havia: una exposició de fotos, una sala amb els trajes i armadures de persones que hi vivien abans, una missa, una sala amb objectes de tortura...
Tot seguit, vam anar a la furgoneta a dinar i quan vam acabar vam anar a la platja. Era molt plana i no hi havia onades.

Al final vam marxar i jo i el meu germà vam dormir tot el camí. M'ho vaig passar genial.