dilluns, 30 de gener del 2012

Les meves aficions

La meves aficions són la guitarra i el disseny.
M’agraden perquè són divertides i no tothom té l’oportunitat de fer-ho; per exemple, de la guitarra és molt bonic el seu so i a més tinc un grup de música amb els meus amics. El dibuix, no se per què, però m’agrada, ja que sóc creativa.

La guitarra, només fa un any que la toco però, en sé bastant. El dibuix sempre m’ha agradat, des que era petita. (Us dic un truquet: els dibuixos feu-los amb colors vius que us sortirà més bé). A la guitarra li dedico dos o tres dies a la setmana i de vegades, li toco alguna cançó al meu pare mentre fa la mig diada. I quant m’enfado, faig acords que se i els hi poso lletra. Al dibuix, no li dedico gaire estona, però a l’estiu dibuixo molt, perquè m’avorreixo.

Amb aquestes aficions em sento molt contenta, sobretot per saber tocar la guitarra perquè m’agrada molt.

La guitarra la recomanaria per la gent que sempre està estressada perquè amb ella et pots desfogar i amb els sentiments que et queden el pots inventar una cançó de rock... i també, si en saps, pots tocar al carrer, i demostrar-li a la gent. Si els impressiones et pots guanyar alguns  dinerets.

I amb el dibuix, no sé si ho recomanaria perquè depèn de la persona, no se si li agradarà però és molt creatiu i divertit, s’ho passaran molt bé.