dijous, 22 de desembre del 2011

Aventura amb barca

Un dia de bon matí tota la meva família menys l’ Edurne vam marxar a Calafat amb la família del Jan Olona.

Quan vam arribar a Calafat al nostre apartament ens vam instal·lar. Ja era el migdia i vam dinar macarrons que havia fet la meva mare i la mare del Jan.

Quan vam acabar de dinar els pares van anar a fer la migdiada, les mares van fregar els plats, el Ferrran a la play i jo i el Jan vam banyar-nos a la piscina.

Quan els pares i les mares van acabar van preposar que l’endemà anéssim a pescar amb la barca, desprès ens ho van venir a preguntar i nosaltres vam dir que sí.

L’endemà al matí van arribar els nostres tiets i els cosins.
La nostra mare no volia venir, la mare del Jan tampoc ni la meva tieta.
Llavors vam marxar cap al port: el meu pare, el Ferran, el meu tiet, el meu cosí, el Jan, el pare del Jan i jo.

Quan vam començar a sortir de port el pare del Jan estava una mica marejat. Quan vam parar a pescar vam treure 3 peixos, vam tornar a arrancar i desprès vam tornar a parar, aquesta vegada vam estar mes estona i vam pescar13 peixos. Vam intentar arrencar però no vam poder, ho vam tornar a provar i no i no i no i no.

Cada vegada ens acostàvem més a la costa i ningú ho veia.
Llavors jo vaig cridar: ens acostem a la costa.
Llavors el pare del Jan ho va provar i va arrancar.

-Visca!- vam cridar tots.

Quan vam arribar a casa els ho vam contar tot a la meva mare, a la mare del Jan i a la meva tieta.