dilluns, 19 de desembre del 2011

Social Empiries

El Social Empiries és un joc del facebook on es tracta de construir el teu imperi i comprar guerrers i atacar als teus amics.

Vaig començar jugant al Social Empiries quan el meu amic Marc, que havia començat el dia anterior, em va dir que era molt “xulo” i que hi jugava molta gent. Quan m’ho va dir ell ja anava pel nivell 3 i jo quan vaig començar era al nivell 1. Ara ell ja passa pel nivell 19 i jo pel 18.

Crec que costa molt pujar de nivell perquè quan se t’acaben els arbres per talar, les pedres per picar, l’or per picar i els trols per matar no pots guanyar més xp ( experiència) i llavors no puges de nivell.

Si no et compres cases no et pots comprar guerrers i llavors no pots atacar a ningú. També tens un ajuntament i serveix per comprar-te ciutadans que serveixen per tallar arbres, pica pedra i picar or.

Quan ets nivell 20 si et compres el “criader” de dracs pots criar dracs. N’ hi ha sis tipus: el petit de foc, el gran de foc, el petit elèctric, el gran elèctric, el petit del raig i el gran del raig. Quan ets al nivell 30 si et compres el “criader” de monstres pots crear-te monstres com: el Tirrecs, la Bibora, el King Kong i l’aranya tigre.

També et pots comprar camps i serveixen per conrear, també et pots comprar muralles que serveixen per protegir-te de l’imperi i n’ha d’altres que disparen fletxes.
Si et compres l’altar sacrificador i sacrifiques els teus dracs et donen bitllets. Si vas pujant de nivell et pots comprar més coses.