dijous, 22 de desembre del 2011

Naixement del meu germà

Fa cinc anys el meu germà estava a punt de néixer, jo sentia com la mebe mare feia foeça per treure’l, em començava a pensar que li passaria alguna cosa.

Al cap d’una hora no vaig sentir res, jo i el meu pare esperàvem a fora de l’habitació a que el metge ens digues alguna cosa, quan la porta es va obrir ens vam aixecar super ràpid i el metge ens va dir que ens hauríem de esperar una mica més, aleshores es va tornar a sentir com la mare feia força per treure al meu germanet, jo em començava a espantar però el meu pare m’agafava fort i em tranquil·litzava, el meu pare va trucar als meus cosins per a que vinguessin i vam esperar tots junts.

El metge ens va dir que el meu no germanet ja havia nascut i es va sentir el germà com plorava i jo i el meu pare ens vam alegrar tant que vam començar a plorar, quan va parar de plorar jo li vaig ficar n0m i li vaig ficar Jordi, ja era hora de marchar els meus pares em vam deixar anar capa a casa dels meus cosins i així va ser el naixement del meu germà.