dijous, 15 de desembre del 2011

Un peu malalt

Era dissabte i em vaig despertar per allí a les 9h del matí. Vaig anar cap a la cuina per esmorzar i el peu em feia molt de mal. Aleshores me’l vaig mirar i el veia molt vermell. A llavors li vaig dir al meu pare i el meu pare me’l va mirar.

Aleshores quan me’l va mirar em va preguntar:

- Com t’ho has fet això?
- Doncs no ho sé-li vaig contestar jo.

A llavors em va dir que esmorzés i si es feia més gros que aniríem al metge. Ja havia passat tot el dia i vaig anar a dormir. Però quan em vaig despertar allò ja no semblava un peu. Estava tot vermell i morat i no podia caminar. Vaig cridar al meu pare i de seguida vam anar al metge.

Al metge vam esperar dues hores i el metge ens va cridar, i vam entrar. El meu pare li va dir:
- Miri doctor, ahir quan es va despertar ja ho tenia.
- Doncs li haurem que fer una radiografia i a veure què és.

Però primer em va mirar la sang. I la tenia bé. Aleshores el meu pare em va agafar en braços i em va portar a una sala molt fosca. Allí em van fer unes radiografies. I em van dir que va ser un mosquit tigre o una aranya. El metge ens va demanar dies de repòs i que ja s’aniria calmant sol.