dijous, 15 de desembre del 2011

Cap de setmana a Almacelles

El divendres a la tarda vaig anar a Almacelles per un cap de setmana, allà vaig veure els tiets, al padrinet.

Quan vaig arribar vaig deixar les maletes a l’habitació on dormiria aquell cap de setmana, després vam sopar, tocava truita de patates i estava boníssima.


Quan vaig anar a dormir em vaig llegir el llibre que m’havia emportat de casa i quan vaig acabar em vaig tapar amb la manta i em vaig adormir.

Quan vaig despertar-me vaig esmorzar truita de patata que havia sobrat, me la vaig menjar amb pa i llet amb mel. Després vaig anar a comprar a les “salines” amb el meu padrí, vam portar els papers del sorteig a la capsa i després vam agafar el que volíem comprar i ho vam pagar.

Quan vam tornar a casa vaig fer els deures, eren molt fàcils. Després vam dinar macarrons, després vam jugar a les cartes i vam sopar. Vaig veure el futbol i va guanyar el Barça. L’endemà vaig esmorzar xocolata i van vindre els tiets. Després vaig mirar la televisió. I vam dinar macarrons.

Després vam jugar a les cartes. Va vindre el meu padrinet i em van passar a buscar.