dilluns, 19 de desembre del 2011

Una bona aventura

Un dia, vaig anar a Ivars d’Urgell, el poble de la meva padrina. Allà, hi tinc unes amigues i hi vaig anar a jugar. Quan érem per allà a casa dels seus avis, hi vam parar a berenar.

Més tard vam sortir cap al carrer, estàvem jugant a la plaça, quan a la Maria li van robar la bossa de mà. Vam començar a córrer cap a les cantonades de la plaça, cadascuna cap a una cantonada, i vam poder agafar al lladre. Al cap d’una estona vam telefonar
a la meva mare per que ens vingués a buscar.

Cap al tard, vam anar a casa de la seva padrina i li vam preguntar si les meves amigues podien quedar-se a sopar, i va dir que si. Vam mirar la televisió i més tard vam jugar a fet i amagar...

Al final fins i tot s’hi van quedar a dormir. Me’n recordo perquè va ser un dia molt emocionant i molt divertit.