dilluns, 19 de desembre del 2011

Un dia amb bicicleta.


Era el dissabte a la tarda i el meu pare em va dir si volia anar amb l’Arnau i ell amb bicicleta fins a la peixera i li vaig dir que sí. Vam agafar les bicicletes i els cascs i vam marxar.

Sortíem del poble i anàvem per a un camí molt estret i molt polsos. El meu pare va mirar per on passàvem i es va donar compte de que ens havíem perdut llavors ens ho va dir a nosaltres dos. Va fer marxa enrere i vam arribar a un tros i al tros hi havia un pagès.

El meu pare li va preguntar a on érem i ens va dir que estàvem a Algerri. Vam agafar el camí cap a Albesa i quan estàvem apunt d’arribar al poble, el meu germà va pinxar roda. Jo vaig anar cap a casa i li vaig dir a la meva mare.

La meva mare va agafar el cotxe i jo la vaig guiar fins al lloc a on eren el meu pare i el meu germà.
Va ser un dissabte molt divertit, espero que un altre dia ho repetim.