dilluns, 19 de desembre del 2011

Anem a la cabaneta

Un dia de bon matí, vaig anar a buscar el telèfon i vaig trucar a l’Andreu, al Marc, al Genis, a l’Èric i al Sergi.

Tots van sortir menys el Sergi.
El primer que vam fer va ser anar a la cabaneta i vam fer els salts construïts per nosaltres mateixos, després vam fer una politja a la cabaneta i quan vam començar a jugar va aparèixer el Jan Olona de sisè. El Jan va tenir una idea:

-Podríem fer un pont amb diferents troncs que tenim per aquests horts.
-Sí, d’acord -vam cridar tots.
Llavors jo vaig dir:
-Jo sé on n’hi ha un.

I el vam anar a buscar i caminant en vam trobar un que no sabíem que estava allí.
Ens en faltaven dos però no els trobàvem i l’Andreu va dir:
-Podríem anar-los a buscar a casa meva.

Nosaltres li vam preguntar si el seu pare els deixava i ell convençut va dir que sí, i nosaltres li vam dir que estàvem d’acord. El Jan, l’ Andreu i jo els vam anar a buscar i els vam col·locar, anava perfecte i els vam anomenar pont rústics.
Ara ens va perfecte.