dilluns, 12 de desembre del 2011

El meu aniversari

El dia 29 de novembre va ser el meu aniversari però el vam celebrar el cap de setmana perquè el dia que tocava era dimarts i fèiem classe.

El dissabte van venir els meus cosins , tiets i la meva padrina a dinar, primer vam anar a jugar a beisbol on aparquen els camions, primer els equips eren jo i el meu germà contra els meus cosins, però el Jordi se’n va anar i vam fer ronda, després va venir el Quim i vam fer una altra vegada partit, el Quim anava amb mi, no sé quan vam quedar però se que nosaltres vam guanyar.

Després vam anar a dinar i hi havia el meu plat preferit: espirals i mandonguilles. Quan vam acabar van repartir els regals, em van regalar una motxilla que el dimecres la portaré i un joc per la Wii, i vam estar la resta de la tarda jugant a la Wii.

El diumenge vam anar a Port Aventura amb els meus cosins i tiets de Tarragona, primer vam anar al Furius Baco però no feia metre quaranta i vam seguir, vam anar als ràpids perquè el meu pare es volia mullar al matí, després vam anar al Sea Odyssey, on feien una pel·lícula de 4 minuts, era en 4D, després vam anar tirant, anant pujant a les muntanyes russes i a les altres atraccions, també vam anar a Sesamo Aventura però la majoria d’atraccions eren de bebès.

A la nit van fer una desfilada i després focs artificials, van ser molt bonics, vam anar a sopar a casa de la meva iaia i a les dotze de la nit arribàvem a casa nostra.