dilluns, 12 de desembre del 2011

Experiència de petit

Fa molt de temps, quan jo era molt petit estava a la meva habitació, quan de sobte vaig caure de la llitera. Em vaig trencar el peu i em van portar a l’hospital.

Quan em va passar estava amb el meu germà gran, en Sergi jugant a fer una guerra de coixins, en aquell moment vaig sentir que la meva mare feia el dinar i vaig anar a la cuina a veure-ho i me’n vaig tornar a la llitera, quan el meu germà em va fer un atac per sorpresa i em va fer caure cap a baix al terra i em vaig trencar el peu.

El meu germà es va espantar molt i de seguida va anar a buscar a la meva mare per portar-me a l’Hospital de Lleida.

Me’n recordo tant perquè em vaig fer molt mal i el meu germà no parava de riure’s de mi. Però els meus pares el van castigar tres setmanes sense poder mirar la televisió i ell, es va enfadar amb mi.