dilluns, 4 de juny del 2012

Un dia a el skateparck


Aquest diumenge vaig anar a Balaguer a un “skateparck” que hi ha a Balaguer. Aquest “skateparck” esta al costat del riu. El meu pare i un amic seu estaven pescant al costat del riu i jo i el meu germà estàvem fent coses a aquell “skateparck” el meu germà estava amb el seu patinet i jo amb els meus patins. Quant el meu pare i el seu amic van pujar a el “skateparck” el meu pare feia com d’ entrenador i a nosaltres ens deia si ho teníem que fer mes alt, si ho havíem fet una mica millor que abans... quant vam estar molt cansats vam anar a fer un beure a un bar. Després quant vam acabar de fer el beure vam tornar a el “skateparck” i allí ens i vam estar fins a les 8 de la tarda. Quant vam arribar a Albesa vam anar a fer un beure al pub del Manel i allí vam fer un billar i vam beure una coca-cola.