dilluns, 11 de juny del 2012

La meva 1ª comunio


El diumenge 27 de vaig fer la meva 1ª comunió.

Al matí em vaig despertar i estava molt nerviós, feia la primera comunió! Vaig anar a la cuina a mirar l’hora, eren les 6:39 i me’n vaig tornar a dormir però no vaig poder dormir i em vaig alçar de seguit i vaig esperar que es despertés tothom i vam esmorzar.

Després, el pare i jo, vam marxar a comprar gel. I quan vam arribar a casa em vaig dutxar. I quan van arribar els primers convidats encara m’estava vestint i ho vaig fer rapidíssimament.
Vam jugar una mica amb els convidats i van arribar-ne més, quan vam ser bastants vam anar cap a l’església, i pel camí ens vam trobar més convidats, tots eren d’Almacelles i estaven xerrant, quan els vaig veure vaig anar corrents a saludar-los i cada vegada érem mes.

Vam arribar a l’església poc després i vam saludar al mossèn i ens va explicar el que havíem de fer.

Quan es va acabar la missa vam anar a casa i ens vam trobar una sorpresa a casa: era un inflable per tot el dia que no anava amb temps com els de les firetes, era molt millor.

Després de saltar una estona vam anar a la turris romana, que és com un peatge dels romans. Quan vam tornar a casa vam dinar: pels nens macarrons i pollastre amb patates i per als pares fricandó.

Després vam anar al jardí a saltar sense parar i vam jugar a la pilota dins l’inflable. A continuació van començar a marxar els convidats i vam posar la font de xocolata per menjar amb palets i núvols de llaminadures.

Per mi el dia de la primera comunió va esser el millor de la meva vida.