dijous, 14 de juny del 2012

Colónies d'estiu

Les colònies d’estiu són unes colònies (normalment de 15 dies) en les que es fan excursions, activitats...


 Normalment aquestes cases de colònies estan situades al camp i durant els 15 dies hi ha un tema concret sobre el qual giren les colònies, per exemple, el món del cinema, cada dia tracta d’un tema de pel·lícula, com un dia de Harry Potter que hi pot haver espelmes (de paper) penjades al sostre del menjador.
 Jo fa dos anys i aquest serà el tercer any que vaig de colònies.


 Pels que es el primer any de colònies els asseguro que s’ho passarà molt bé si no s’enyora. Jo he anat a Aina, un campament d’Andorra i m’ho vaig passar molt bé : hi havia una sala amb un projector...


 Vam fer moltes excursions a llacs... També hi havia un parc, una mini granja, un camp de futbol i un de bàsquet, un gos... Va ser molt divertit. L’any passat vaig anar a Bastanist, el tema era el cine, un dia van començar fent una gal·la i després cada dia entregaven un oscar, a les portes de les habitacions hi havia cartells de pel•lícules... Un dia fèiem de mims, un altre de mexicans...Va ser bestial.


 Per això són les colònies d’estiu: per aprendre, passar-s’ho bé i conèixer amics i llocs nous.
Us ho recomano!