dilluns, 11 de juny del 2012

El curs de cinquè

Durant tot el curs els mestres ens han ensenyat moltes coses i ara us diré unes quantes d’aquestes coses de cada assignatura.

De català: els complements directes, indirectes i circumstancial... Del mates:  el pi, gràfics, fraccions...De medi:  els invertebrats, moltes coses de la vil·la romana del romeral, de l’espai...De castellà: dígrafs, determinants... D’anglès: els esports, moltes paraules noves en anglès...De religió: moltes coses de la pau, de Jesucrist...De música: moltes noves simfonies, balls...

Tots els mestres han fet un bon treball en ensenyar-nos totes aquestes coses i  que facin riure i que no ens renyen molt, són mestres que estan fent un esforç molt bo per ensenyar-nos tot el que toca en el curs i espero que ho segueixin fent així de bé amb tots els nens de l’escola i els altres nens que vindran l’any que ve de la llar d’infants.

Nosaltres també ens hem ajudat quan els mestres estaven ocupats  o no hi eren, els companys ens ajudem mútuament, que vol dir els uns al altres quan no entenem alguna cosa.

L’any que ve serem els més grans, els més responsables amb l’ajut dels professors, aquest any ja em sentia com el més gran.

Aquest estiu totes les tardes aniré a les piscines i jugaré amb els amics, ens ho passarem molt be jugant tots junts, l’altra estona, o sigui al matí, estaré a l’ordinador o a la piscina de casa meva.

Aquest curs em après moltes coses i també m’ho he passat molt be, espero que els que vinguin a cinquè l’any que be s’ho passin tan bé com  jo i els altres companys.