dijous, 14 de juny del 2012

Zugarramurdi

Són unes coves molt grans i molt boniques per on hi passa un riu. A mi m’agrada perquè és un lloc natural: hi ha ponts de fusta, hi ha prats amb ovelles i cavalls, i també m’agrada perquè hi ha moltes poques coses que no siguin extretes directament de la naturalesa.

Zugarramurdi està quasi tocant amb Baztan (Espanya) i amb la frontera de França. Jo ara us diré dos rutes per anar-hi: la primera és passant per la “AP-2” que hi han uns 415 km de distància; la segona és passant per la “A-22” on hi ha uns 365 km de distància.

Pedres, fustes, ferros, arbres, herba... Estar allí em fa sentir molt bé, perquè estic en un lloc on no hi ha quasi res fet per l’home.

Recomano que hi aneu perquè hi estareu molt bé, sobretot quan fa molta calor perquè allí fa molt bo i s’hi està fresquet.