dijous, 7 de juny del 2012

Un dia al port aventura

El dissabte al mati em vaig aixecar, vaig esmorzar i vam anar a la Portella a buscar uns amicws del meu pare que es diuen Jaume Andreu. Van vindre amb tota la seva família. Vam fer ruta cap a Tarragona. Quan vam arribar a Tarragona vam treure les entrades i vam entrar a dintre a la Mediterrània, vam treure l’Express, que és un tiquet que no cal fer cua a les atraccions.


Quan vam sortir de la Mediterrània el pare i jo vam pujar al Furius Baco. Estàvem a primera fila on dóna més sensació. Quan va acabar tothom va aplaudir. Després vam pujar al Dragon Khan, fa molta impressió a la primera baixada que per mi va ser la més forta de totes, el mes divertit es quan vas al revés. Quan va acabar l’atracció tothom també va aplaudir. A continuació vam pujar al Shambhala.


La primera baixada és la mes forta de totes. Ja quan està a punt de acabar l’ atracció ve un moment que sembla que passis per l’aigua però no hi passes; hi ha uns aspersors que dona la sensació que et mullen. Finalment vam pujar a la Estampida, que no és forta ni fluixa. De petit no feia metre quaranta i no vaig poder pujar-hi perquè no feia l’alçada mínima. Hi havia anat fa molt de temps, feia 6 anys que no hi anava i aquell any que hi vaig anar amb el meu amic Marc no vam poder pujar quasi a cap lloc.