dilluns, 11 de juny del 2012

Els meus gats

Fa aproximadament dos anys que tinc un gat siamès molt bonic i amistós que m’estima molt.
Fa mig any vaig trobar dos gatets molt petits i els hi vaig donar llet pinso i van voler venir a casa meva cada dia, però un dia un d’ells se’n va anar i ja no va tornar.
Al final, l’altre gatet petit, (era una gateta) encara la tinc, però te por de jo i quan m’hi acosto s’espanta molt.
Ara està embarassada, i li vam poder veure gràcies a la seva enorme panxa i li vam fer un coixí per a que dormís tranquil·la i li donem menjar més bo que el pinso com les espines del peix o alguns ossets molt bons.

Abans d’això, quan era petita li donàvem llet amb una xeringa petiteta a la boca per a què creixés bé.

Espero que ella i el meu gat fessin no gaires fills perquè si en fa molt els haurem de regalar i jo vull jugar amb ells.