dilluns, 11 de juny del 2012

AC DC


AC DC es un grup Australià que van començar quan eren molt jovenets als  divuit o dinou anys. Va sortir l’any 1978 pels germans Malcom i Angus Young que junts van formar el grup, el no el va decidir l’Angus el guitarra i toca la guitarra perfacta.
Després d’unes variacions els dos germans va quedar a la guitarra, en Mark Evans al baix elèctric i Phil Rudd a la bateria i de vocalista Bon Scoot. Junts a l’any 1980 van treure el seu primer CD Black in Black i va ser el primer a la llista de mes venut, del 1990 al 93 van llençar Big gun. El 1995 van gravar un altre CD Balbreaker i el 2000 el Stiff Upper Lip.
Stiff Upper Lip va ser el disc que han venut a la seva carrera 150 milions al món   el segon Black in Black.
A mi m’agrada AC DC per que el meu pare i el meu cosi m’ho van ensenyar quan tenia 5 o 6 anys, i jo tinc dos amics que ho escolten: L’Éric, que el seu pare també li va ensenyar, i el Quim.