dimarts, 5 de juny del 2012

Karts

Un diumenge al matí em vaig despertar i ja teníem previst anar a córrer amb els kars al karting de Juneda. Primer ens vam despertar i vam esmorzar vestir i vam trucar a uns amics que eren ells els que tenien les entrades i ens van dir que ells farien una miqueta tard. Quan nosaltres vam arribar al karting ens vam adonar de que havien construït un circuit de motos de cross que no havíem vis mai. Després vam veure com un nen amb una “poquet” (una moto petita) entrava a córrer al circuit de kars i al cap d’una estona vam observar durant una estona uns senyors que venien del circuit de motos de cross, que es van posar unes rodes de carretera a les motos i es van posar a córrer pel mateix circuit que la poquet.


Al cap d’una estona van arribar els nostres amics,  ells portaven els tiquets per poder córrer amb un kart que vam llogar. Els kars te’ls deixaven només 8 minuts i la primera volta la vaig donar a poc a poc i les altres ja agafava les corbes a 15 per hora. La meva millor volta va ser de 1 minut i 15 segons i el meu pare va ser  el millor entre tots nosaltres. Jo una vegada vaig sortir i vaig posar-me en uns bonys i el meu pare em va dir que arrenqués fort i al final vaig poder sortir.


Finalment el que dirigia els negoci dels kars ens va senyalar que paréssim on tots els kars estaven aparcats. Quan vam sortir de dins dels Kars li vaig dir al meu pare que hi volia tornar però ell em va dir que un altre dia. Jo estic impacient per tornar-hi. La meva germana llavors es va voler fer una foto pujada en un kart, perquè li havíem dit que hi pujaria a casa.
Després vam anar a fer un beure al bar que hi havia al costat del circuit. Quan tots vam acabar de menjar les patates i beure les begudes vam anar a dinar al restaurant.