dijous, 21 de juny del 2012

La festa de la vellesa a Albesa


El dia 6 de maig, com cada any a Albesa, l’ajuntament organitza una dinar per a la gent que amb aquest any fa o ha de fer vuitanta anys.

Primer, se’n van anar a l’església que fan una missa en honor a aquells senyors i senyores. Quan s’acabà la missa, van anar cridant els noms i van anar donant uns obsequis hi havia: un flor, un cendrer, una plaqueta...

Quan van haver cridat a tots els senyors i senyores es van reunir al retaule de l’església per fer una fotografia de la quinta i quan les tenen, les tiren a les bústies de la gent de la quinta.

A continuació ens en vam anar a dinar a la saleta i hi havia un càtering jo vaig demanar el menú infantil evidentment, de menú hi havia de primer, macarrons, de segon, pollastre arrebossat amb patates, i de postres mus de iogurt. I el menú d’adults era: de rimer canalons de marisc, de segon vedella amb bolets i de postres, també mus de iogurt.

Quan vaig acabar de dinar me’n vaig anar a dalt als “culumpios” a jugar. A la tarda me’n vaig anar cap a Lleida amb el meu  pare i la meva mare a donar un tomb. Quan vam arribar a casa me’n vaig ana a sopar i aviat a dormir que l’endemà s’havia d’anar al col·legi.