dilluns, 4 de juny del 2012

Una tarda a l’eskatepark


A mi m’agrada anar amb patinet i anar a l’eskatepark. Segurament que a la vostra vida heu vist un skatepark: són unes rampes i allí es on van els skaters.

Ahir a la tarda vaig anar a l’eskatepark de Balaguer amb el meu germà Arnau. Jo anava amb patinet i el meu pare ens deia si ho havíem de fer més alt o mes baix, anava per unes rampes que eren bastant altes i feia una truc que es diu súper hero i es fer una volta a l’aire i a mi em surt molt bé.
A una altra rampa sortia pel costat fent un oli i un one,  has d’anant molt ràpid per pujar a dalt d’una barana per grindar, vaig caure i em vaig fer mal a un bony que tinc al peu i em va explotar i ara el tinc infectat  amb pus.

En resum va ser la meva primera vegada i va ser molt divertit. I ara us ensenyaré als llocs que vaig fer trucs.