dilluns, 18 de juny del 2012

Final de curs


S’acosta el final de curs i tots els cursos de l’escola estem preparant un ball per l’últim dia. Aquest curs he fet 5è i he après moltes coses per preparar-me per 6è, l’any que ve serem els més grans de l’escola i haurem fer coses més difícils.

Aquest curs no he suspès cap examen per això estic tant segur de que passaré a 6é. La nota mes baixa que he tret ha estat un  bé i la millor un excel·lent, lo que em fa mes por és que a sisè  no tregui  tant bones notes com enguany.

Jo estic molt content perquè aquest estiu me’n vaig de colònies  d’anglès i perquè aniré a les piscines. També estic content perquè l’aniversari el faig a les colònies i a les colònies  farem tirolina, caiac, rais, escalada, bicicleta, tir amb arc, funambulisme, painball, jocs per equips, una pel·lícula, bivouac (dormint a l’aire lliure per veure les estrelles) excursió al congost de Mont-Rebei, excursió a la vila d’Àger, festa de final de colònies que l’anirem preparant durant tota l’estada (cantar, ballar, recitar...), activitats orientació per la muntanya, jocs de nit i vetllada nocturna durant bastanta estona  al voltant del foc. A aquestes colònies t’hi pots emportar una càmera de fotografiar, quan a altres colònies no se’n pot portar.

Aquests últims dies de classe no surto gaire amb els amics perquè em vull esforçar molt i estudiar al màxim.