dilluns, 18 de juny del 2012

Final de curs


Estem acabant a  el col·legi. Jo estic impacient perquè s’acabi el col·legi.
A mi  les vacances d’aquest estiu m’agradaria anar a Andorra, a la platja a Calafat i  que no em  passi el mateix que l’any passat (em vaig fer un tall al taló que em va fer anar amb crosses molts dies) i també anar a les colònies.


Quasi no ens veurem amb la meva família però ja n’estic una mica cansat de veure’ls. Allí a les colònies no hi havia anat mai però l’any passat ho vam intentar però no vam arribar a temps per entrar. Aquest any anirem a Santamaria de Meia i l’any passat vaig estar a punt d’anar a Bastanist, tot i que al final hi vaig anar uns dies abans amb la nostra colla del poble.


A Calafat m’agradaria que vingués el Marc una altra vegada, però que es quedés més temps.
A Andorra voldria anar a les pistes d’esquí i també a comprar una mica algunes coses per records i alguns menjar ...


Jo ja tinc ganes d’anar a l’institut, tot i que al menjador no et donen molt menjar i en canvi aquí al d’Albesa les monitores ens tracten molt bé: la Montse (la mare de l’Èric i el Lluc) i l’Almudena (la mare de l’Anna i l’Andrea Vilella). Però encara em queda una any que és el més pesat, el de sisè. 


Tampoc no tinc moltes ganes que l’any ens haguem d’acomiadar de l’escola perquè em porta molts records. Doncs finalment crec que m’agradarà mes l’institut.