dijous, 14 de juny del 2012

Un dia a Pardinyes

Un dia que vam anar a jugar a Lleida contra l’equip de Pardinyes amb la Noguera vam guanyar i després vam anar amb el meu pare que em va portar  al skatepark d’allí, a Pardinyes.

Al matí jo no portava el patinet per anar a fer alguns trucs però hi havia alguns nens amb skate, alguns amb BMX i un nen amb el mateix patinet que el meu.

Quan ja vam tornar a casa li vaig preguntar al meu pare i a la meva mare si el mateix dia a la tarda podríem anar a l’skatepark de Pardinyes amb el patinet. El meu pare em va dir que ell no em podria acompanyar perquè se’n anava a treballar a la tarda, però la mare em va dir que si, i dit i fet. Quan vam acabar de dinar, al cap de una estona, vam marxar camí a Pardinyes.

A l’arribar allà vam treure el patinet meu i la moto de joguina de la meva germana que també estava al maleter.

Com que feia anys que no hi anava, la meva mare es va quedar parada del que havia canviat.

Primer jo, la meva mare i la meva germana vam anar a veure el circuit de cotxes de gasolina radio control i la meva germana i la meva mare es van quedar una mica allí mirant i jo vaig començar a fer alguns trucs amb el patinet. Al cap d’uns minuts la meva mare va veure uns gronxadors  allí al costat de l’skatepark i hi van anar amb la meva germana. Quan més o menys va passar una hora va venir la meva mare i la meva germana a dir-me que marxàvem.

Jo crec que en voldria teniu un a Albesa, perquè així no em caldria anar a Lleida cada dia que i vull fer trucs amb patinet. Però es molt divertit.