dilluns, 11 de juny del 2012

L’escola ja s’ha acabat

Ja només falten dues setmanes per acabar l’escola! Però encara no s’ha acaba, és a dir, que hem de continuar estudiant.

Jo faig cinquè, però ja estic tocant amb la punta del nas sisè. El curs m’ha passat bastant de pressa. Jo crec que cinquè és el curs més difícil de l’escola, però encara ve sisè i no ho sabré fins que s’acabi.

Aquest estiu penso obligar-me a jo mateixa a fer un quadernet. Però a l’estiu també voldria anar al Casal i Estades d’estiu Albesa. Així no m’avorriria per casa, i faria una mica d’esport. A l’estiu, a la tarda també aniria a les piscines amb les amigues; o de vegades si no hi puc anar, em banyaria a casa amb la mànega i convidaria amigues per que juguessin amb mi.

Tots vosaltres ja sabeu que jo toco la guitarra, doncs encara que sigui estiu, jo no pararé d’estudiar, també faré classes. I d’aquí poc farem una audició a l’església, però com que nosaltres som poquets, també vindran nens  de la Portella a tocar amb nosaltres.


Però jo també em mouré del poble, algun dia de l’estiu aniré a la platja amb la meva família, i allí ens hi quedarem tot el dia.

En conclusió, suposo que aquest estiu serà el més divertit de tots els anys.