dimecres, 16 de juny del 2010

Vacances d'estiu

Quan s’acaba el curs començem les vacances d’estiu, cosa que ja en tinc ganes.Per començar el dia 23 Verbena de Sant Joan per mi comença realment les vacances ja que es una festa que m’agrada molt.

El que mes m’agrada es tirar els petardos,a pesar que m’agerma l’any passat l’hi van tirar un petardo i reconec que es perillos.El dia de la verbena a la plaça donen els de l’ajuntament bocates de llonganisa al preu simbolic d’un euro.

A l’endema dia 24 amb els meus pares i el meu germa i 2 families mes marxen alguns dies de vacances, aquest any anem a Torreblanca provincia (Castello de la Plana) espero pasar-m-ho força bé ja que la platja a mi m’agrada molt.

Nomes hem preocupaba les 2 o 3 hores que tindria que anar dintre el cotxe.Quan vaig a dintre m’agafen tots els mals del mon, pero el mes segur es que valdra la pena de aguantar-se ja que segur que m’ho pasare molt bé. Les piscines ja estarán obertes, agafare la bicicleta i allí pasarse la tarde.

El 15 d’agost son els correfocsi m’agrada pasar per d’avall del foc. I tot lo altre es voltar i anar a jugar a l’ordinador i tot aixo. I ja esta de moment.