dimarts, 15 de juny del 2010

La piscina de casa

L’any passat quan era al campament, el meu pare i el Marc em van muntar la piscina. Cada dia els trucava i els hi preguntava si ja estava plena.

Quan vaig marxar del campament ja portava el banyador posat per quan arribes, pel camí la meva mare em va dir que hi havia una sorpresa. Jo anava dient coses a veure si ho encertava, fins que ho vaig encertar després d’haver-me donat moltes pistes, una barca teledirigida.

Quan vaig arribar no vaig anar ni a saludar als padrins, em vaig tirar de seguida a la piscina. Aquell dia ens hi vam banyar tots: el pare, la mare, el Marc i jo.

Amb el meu amic Genís, quan estavem cansats de voltar i teniem molta calor ens hi anavem a banyar. Ens hi estavem quasi una hora cada dia de les 12 fins a les 13.
Per les tardes no em banyava perquè anava a les piscines d’Albesa o a la de casa del Jaume. Quan arribava d’Albesa em tornava a banyar-me fins a les deu de la nit, que era l’hora que arribava el pare de treballar.

Aquest any ja vaig voler omplir-la abans, el 14 de maig, perquè així es calentes, ja que el sol no hi va directament, a l’estar coberta de xapa d’uralita. Ara canviarem les tres xapes que están per damunt de la piscina perquè pugui entrar el sol tot el dia i s’acalenti més ràpid. Va trigar a omplir-se 4 hores i mitja