Per això va tenir que sortir l’últim en la graella de sortida. A la sessió de qualificació Mark Webber va fer la Pole Position, segon va ser Robert Kubica i tercer Sebastian Vettel.
Fernando Alonso va decidir que sortiria des del Pit Lane i que faria una estratègia en que pararia molt aviat, a la primera o a la segona volta per canviar pneumàtics i així fins al final de la cursa.
A la primera volta ja va avançar a l’Hispania de Bruno Senna i llavors al final d’aquella volta va parar al box per què quan sortís tingués via lliure i pogués recuperar uns quants segons.
A la primera volta ja va avançar a l’Hispania de Bruno Senna i llavors al final d’aquella volta va parar al box per què quan sortís tingués via lliure i pogués recuperar uns quants segons.
Amb dues o tres voltes més ja va atrapar a Karun Chandhok i el va avançar. Després va avançar a Lucas di Grassi sortint del túnel. A la següent volta ja tenia a Jarno Trulli a l’avast i el va avançar al mateix lloc que abans.
Timo Glock va ser un avançament fàcil ja que havia fet una errada i el va poder avançar fàcilment, el que li va costar més d’aquests sis va ser Heikki Kovalainen, que des del li havien dit que a la sortida del túnel tanques la porta per l’interior, que era per on havia avançat abans Fernando Alonso.
Fernando Alonso no es va donar per vençut, va aprofitar el Ferrari i va fer un avançament molt arriesgat per l’exterior, perquè al circuit de Montecarlo, a la mínima que et surtis ja et pots despedir de la cursa.
Quan tots els pilots del cap de cursa van fer la parada, Fernando Alonso es va col·locar en la sisena plaça per darrere de Lewis Hamilton i per davant de Michael Schumacher, la carrera va quedar així durant molta estona, però a l’última volta quan hi havia Safety Car (cotxe de seguretat) en pista Michael Schumacher va avançar a Fernando Alonso, i per aquesta jugada il·legal per part de Michael Schumacher els comissaris el van penalitzar amb vint segons.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada