dimarts, 15 de juny del 2010

El dia de la Confirmació

El dissabte dia 12 a les 20.00 del vespre, els nens i nenes de 4t, 5è, 6è i primer d’ESO, es van confirmar. Ens va confirmar el bisbe Joan-Enric del bisbat d’Urgell.

Aquell dia varen venir a dinar a casa el Jordi i la Jose, vam dinar i tot seguit la Jose em va tallar el cabell i em va pentinar. Mentrestant m’esperava per confirmar-me, jugaba a l’ordinador i m’anava vestint.

Quan eren dos quarts de vuit vàrem anar cap a Albesa, davant nostre anava un cotxe amb matrícula Andorrana, era el bisbe, que també es coprincep d’Andorra. A l’arribar allí vàrem deixar la mare i la padrina Montserrat, després vàrem anar a buscar la padrina Lliberata, que ja ens estava esperant, ella era la padrina que havia escollit perque m’acompanyés.

A l’arribar a l’església hi havia molta gent, a nosaltres ens havia tocat el segon banc de la dreta, que compartiem amb el Jordi Perez i l’Albert Colomina amb les seves padrines.




El senyor bisbe ens va fer un llarg sermó, parlava molt fort i de manera molt expressiva, posava molts exemples perque entenguessim millor el que explicava, ens va fer alguna pregunta i ens va fer riure algun cop, era molt simpàtic.

A continuació i amb fila vam anar passant acompanyats dels padrins fins al davant del bisbe qui ens va confirmar. A l’acabar ens va fer un petit obsequi, una estrella de fusta d’olivera feta manualment a Jerusalem i hi posa PAU en tres llengues.

Finalment ens vam fer una foto de grup amb el retaule Gòtic de Santa Maria de L’Assumpció al fons.