diumenge, 13 de juny del 2010

Passeig en bicicleta


Hola soc el marc:com ja saveu tots tinc diabetis,a mi hem va molt be fer exercici fisic per poder cremar el sucre i la bicicleta hem va molt be degut que ara he acabat el futbol he de fer un altre esport .Cada dia que podem, desprès de sopar anem a donar un tomb amb bicicleta amb el pare i la mare pel poble, aproximadament uns 45 minuts, ja que jo tinc de fer molt exercici. Per anar be n’hauria de fer durant el dia també, però desde que no vaig al col·legi per la tarda gairebé no surto de casa.
Ara, hem tingut que posar obligatòriament llums a la bicicleta per a poder circular de nit, ja què les noves normatives de tràfic obliguen a portar-ne.
A mi m'agrada anar-hi de nit,perque no fa calor.Normalment pasem per un caminet que pasa per la vora de la sequia(pel caixer).Un dia vaig anar a algerri vam pasar per uns camins del secar,hem vaig cansar molt ja que passaven per dintre de les finques,jo no hi tornare anar mes,a mi les costes no m’agraden,de tornada ja no podía i vaig tenir que para a menjar una mica i veurem un suc ju que m’havia vaixat el sucre.Quan vaig arribar a casa vaig dinar i vaig tindre que anar a dormir que no m’aguantava dret estaba mort.