diumenge, 13 de juny del 2010

Sopar del futbol

Dissabte dia 5 a les 9:30 de la nit vam anar a fer un sopar de cloenda amb l’escola de futbol. El sopar es va fer a Menàrguens.Quant va acabar el sopar van anar cridant a tots els jugadors per categories de la mes petita a la mes gran i ens van donar un petit obsequi .Desprès de sopar vam anar a fer una volta pel poble de Menàrguens.
Desprès de córrer i saltar, hem vaig començar a trobar bastant malament i vaig tenir que anar am el meu pare a prendrem un medicament. Desprès d’això al dia següent ho vaig passar molt malament, ja que tenia molt mal de panxa i febre i no vaig poder sortit de casa pero a casa m'ho vaig passar molt be,perque vaig jugar a la play al fifa 04.El dilluns encara no hem trobava gaire be pero hem vaig poder recuperar ja que no vaig poder anar al cole perque tenia visita al pediatra.