dimecres, 16 de juny del 2010

La Llotja

El passat dissabte l’assosiasio de diabetics de Lleida va organitçar una trovada a la llotja de Lleida, on va venir a parlar una metgesa endocrina del hospital sant Joan de deu de Barcelona sobre la diabetes i posibles trastorns, l’enfermetat que jo tinc,tambe va venir el doctor Jordi Bosch, endocri de l’hospital arnau de vilanova es el doctor que hem porta a mi, per cert es un doctor collonut i hem cau molt bé.

Tambe va venir a parlar una dentista sobre les posibles enfermetats de les dents. Mentres estaven parlant totes les autoritats assistens hi els doctors, a fora de la sala al vestivol estaven preparant membres de l'associacio postres sense sucre.

Quant va acabar la xarla ens van convidar a tots a provar-los, després ens van preguntar que ens havien semblat i els vam dir que ens havien agradat molt.

Despres vam anar a donar un tomb per tota la llotja. Al vestivol l’assosiasio habia exposat tota una serie de productes sense sucre que si voliem en podiem comprar.

Jo no vaig comprar res ja que la meva mare va a Lleida a la assosiacio de de diabetics i allí hem compra tot els dolços que necesito sense sucre.

Una cosa mes: si teniu ocasio aneu a veure la llotja de Lleida, no ho dubteu n’hi un sol moment.
Val la pena!!!!!!!!!!