diumenge, 13 de juny del 2010

LA CONFIRMACIÓ

El dissabte dia 12 va baixar el bisbe de la seu d’Urgell a confirmar als nens d’Albesa i de la Portella. Jo també hem vaig confirmar, a mi hem va acompanyar la meva padrina Pilar.
L’església estava plena, no hi cabia gairebé ningú mes a l’església, ja que confirmaven a nens i nenes de quatre quintes diferents.
Al principi hem pensaba que seria una cosa molt aburrida, pero, el bisbe era un bromista, i ademes ens ho feia passar molt bé, segons el meu germà, era un flipat i un motivat. El bisbe es diu Joan Enric. Desprès d’Albesa, el diumenge anava a confirmar els nens i nenes de Menàrguens i Térmens. Aquest bisbe baixa cada 3 anys, així que fins al 2013 ja no tornara.
Després de sopar, vam anar a celebrar-ho. Per sopar, la mare hem va fer un plat de sopa de primer i de segons un combinat de carn(llom, llonganissa, entrecot...) i amb moltes patates. De postre hem vaig menjar un bon gelat de llimona. Després vam mirar una pel·licula "El senyor de los anillos" amb tota la familia al sofá.