dijous, 17 de juny del 2010

El meu jacuzzi

Fa deu anys, que tinc un banyera d’hidromassatge al labavo gran que n’hi diem. Li diem aixì perquè a casa tenim dos labavos, un que es bastant petito n ens dutxem i l’altre on tenim el jacuzzi.

Té com una pantalleta petita amb botons. Hi ha Quatre botons un que hi ha el número 1, a l’atre el 2, a l’altre el 3, i el últim està en blanc.

Quan pitges el botó del número 1, l’aigua que surt a presió per ferte el massatge surt tranquileta.
El numero dos, ja comenta a sortir amb més presió, i el número 3 surt l’aigua amb molta pressió.

No m’hi banyo gaire, però s’hi m’hi banyo al hivern.
El jacuzzi està decorat amb moltes petxines per la vora, i una plateta amb un mun de cargols de mar.

A l’esquerra del jacuzzi hi ha una dutxa per despres al acabar, fer-te una dutxa ràpida. Un jacuzzi relaxa molt, i t’acalenta molt.

Jo al jacuzzi el que més m’agrada fer és: Jugar a pilota, obrir la boca al forat de l’aigua a presió i et dona gustet, i per últim estar-me un bon rato, fins que no pugui més, davall de l’aigua.

Un jacuzzi a casa no va gens malament t’ho asseguro!