dimecres, 16 de juny del 2010

Dinar a la finca de les planderes


El diumenge va manar a celebrar els 70 anys del padri a la finca de planderes.La meva padrina ens va invitar a dinar a tota la meva familia,tiets,tietes i els meus cosins.Tambe hi havia el meu cosi mes petit el Iñaki. Per dinar vam fer caragols i all i oli i carn a la brassa de segon,tambe vam possar una mica de pica pica, a mi els caragols no m’agraden i la padrina hem va fer sopa.
Quan va arribar el postre vam posar un pastis amb el numero 70 ,i al padri el vam fer bufar i l’hi vam cantar moltes felisitats.
Despres de dinar va manar a la sequia i vam obrir la pala perque vaixes aigua pel braçal del tros del padri i jo i tots els meus cosins i el meu germa ens vam banyar , no feia gaire bon temps ,ja que inclus va ploure una mica,i tot el dia estaba molt nuvol ,l’aigua estaba molt freda pero no va pasar res .
El meu cosí l’Iñaki tambe i va ficar els peus.
Despres de banyar-nos vam berenar tots,ja que había sobrat menjar de dinar.Quan es va fer fosc vam marxar el pare i jo cap a casa amb bicicleta.
Jo m’ho vaig pasar molt bé, hem va agradar molt anar a dinar a la finca.Espero pugueri anar algun altre dia.Llavorns al arribar a casa hem vaig dutxar i llavorns vam anar a cala padrina i jo i el xavi vam jugar a vaix i llavorns aquell dia ens quedavem a sopar.I quan vaig arribar a casa eren les 11:00 i m’en vaig anar a mirar la tele i llavorns feien smallvile i hem vaig quedar adormit i quant hem va beure m’ompare que eren les 11:35 m’he va portar al llit i vaig anar a dormir.