dijous, 17 de juny del 2010

El que m'agradaria fer

M’agrada molt jugar al ordinador, a la play 2 i a la PSP, però la meva mare no hem deixa jugar tot el que jo vull, diu que no es bo jugar tant a l’ordenador.

També m’agrada molt jugar a futbol, però a l’estiu parem 3 mesos de vacances, jugo a la Noguera. Ara amb els meus companys juguem a la taula de ping-pong que hi ha a la plaça de les escoles.

Des vegades amb la meva família també juguem al monopoly, la oca o al parchis. També tenim una canya de pescar i me’n vaig a la secla a pescar alguna trutxa, encara que gairebé sempre , lo únic que pesco son algues.

M’agradaria tenir una moto, però els meus parres diuen que encara soc massa petit que quan siga gran si trec bones notes que me la compraran. Alguns ratets del dia hem poso a mirar la televisió, també m’agrada mirar pel·lícules. Ara que arriben les vacances, m’agrada molt jugar a la platja.

També m’agradaria tindre gossets i gatets però la mare diu que no tenim lloc per a posar-los. Quan plou anem a plegar caragols amb la mare i el pare. Hi anem per la nit, amb una pila ja que diu el pare que llavors surten mes, però el que pase es que tinc una mica de por , un dia em vaig trobar una guineu i hem vaig morir de por. Ja no vaig voler plegar mes caragols, nomes tenia ganes de tornar cap a casa.