dijous, 17 de juny del 2010

La meva casa

La meva casa, es molt gran hi aproximadament te uns 400 anys de antiguitat abans la meva casa era dos cases i un forn. El forn encara es conserva però no molt be,esta apunt de caure hi si cau també cau la meitat de casa.

A casa meva hi ha 4 habitacions, dos menjadors hi dos cuines. Tenim dos cuines per que quan la meva mare era petita casi tot el temps estaven a baix a la botiga, com que el forn de casa també era a baix, ho preparaven a la cuina hi ho collen al forn.

La meva habitació es molt petita, per que abans la compartia amb la meva germana hi per no ficar una paret de totxos van ficar-hi una fusta.

També tenim el magatzem es bastant gran però esta molt desordenat, també tenim la botiga de pa quan la meva mare era petita tenien una botiga de pa però la van tancar per que el meu padrí va morir per un atac de cor.

També tenim les golfes en tenim dos però les dos estan apunt de caure per que la engolfà mes vella fa tants anys que esta abandonada que ja sol si hi fas un salt ja cau hi si cau la meva habitació la de la meva padrina hi la de el pare i la mare.