dijous, 25 d’octubre del 2012

El cap de setmana

El dissabte em vaig despertar a les 9 i mitja per anar a jugar un partit de futbol. Vaig esmorzar , em vaig vestir i vaig anar al partit ; vàrem marxar a les 10 i quart i vàrem arribar a les 10 i mitja, em vaig equivocar i era a les 11 però jugant va passar molt ràpid .

Després van arribar tots, vàrem jugar contra l’ Ivars que portaven una equipació de color blau. Vàrem quedar 7-6 i vàrem guanyar .Desprès ens vàrem dutxar em vaig beure un Aquarius  i vàrem anar a dinar.
Vàrem dinar arròs; per la tarda vaig anar a veure al meu germà que jugava amb el juvenil , varen jugar contra el Pardinyes i van quedar 1- 4 amb una victòria de la Noguera  o sigui nosaltres; jo quasi no vaig mirar el partit perquè estava jugant amb l’ Oriol un amic. A la mitja part vàrem anar a fer un beure amb el meu pare, el Joan un amic, l’ Oriol , la Núria la seva germana i la mare de l’ Oriol. A la nit vàrem sopar carn a la brasa i vàrem mirar el Barça que va jugar contra el Granada i el Barça va guanyar 2 – 0, amb un gol de Xavi i un gol a pròpia porta.

El diumenge em vaig alçar a les 10.30 per anar a fer un altre partit contra l’Arbeca que el vàrem guanyar 5 - 3  i un gol nostre el va fer el meu amic Marian, a l’acabar em vaig dutxar, hem van comprar un Aquarius i ràpidament vàrem anar a dinar. Vàrem fer pica-pica i desprès vàrem menjar canelons.
Al arribar a casa vaig fer aquesta redacció de català i després vaig fer la resta dels deures,  quan vaig acabar els deures vaig anar a jugar.