divendres, 5 d’octubre del 2012

Les meves vacances


Jo a les vacances he anat a les piscines i he jugat amb les meves amigues i els meus amics.
De vegades amb els amics de la meva mare i del meu pare anàvem a la platja i ens ho passàvem molt bé.
Com per exemple un dia vam anar a la platja de Pineda i vam anar en barca, vam anar molt lluny i vam  veure moltes meduses. La meva mare quan anava a treballa al matí em quedava sola i quan em despertava mirava una mica la tele i després feia els deures de vacances i llegia. A la nit anàvem als columpios i parlàvem amb els veïns quan sortien amb nosaltres.


El meu pare quasi sempre treballa i no ens veiem gaire, sols ens veiem al migdia o a la tarda. Un dia vam anar a Salou i vam passejar, vam anar a comprar cosetes, vam fer moltes coses.
També vam veure una font que feia un munt de formes i colors. Normalment, no faig , però un dia em anat amb els nens dels amics dels meus pares, els meus pares i jo. Hem menjat patates, cacauets, olives, formatge, tomata, ...
He anat a la muntanya i ens ho havíem passat molt bé, he anat amb la bicicleta pel poble amb el meu pare i també amb patins. Els meus veïns han anat a Romania perquè al seu treball no tenen res que treballar, per això han anat a Romania.