dijous, 11 d’octubre del 2012

Les meves vacances

Aquestes vacances no m’he mogut d’Albesa, sols he anat a  les piscines d’Albesa i a la platja.
Un dia a les piscines va començar a pedregar i va ser al·lucinant, per bona sort no va abonyegar cap cotxe però els horts van quedar destrossats, jo que tinc tomateres a casa em  van quedar destrossades però les vaig poder recuperar.

Hi va haver dos dies que vaig anar a casa de la meva padrina a Massalcoreig i m’ho vaig passar molt bé amb el meu cosí Carlos i la meva cosina Lidia, que son mes petits que jo, el Carlos té 3 anys  i la Lídia en te 7 o 8.

Vam anar a les piscines de Massalcoreig i al ball, la meva padrina em va ensenyar a tirar amb escopeta i vaig fer 150 punts i em van donar un làser, també vam anar a les penyes i va sonar una de les cançons que mes m’agraden a mi: el “Tacatà”,  “Ayer la vi”  i  “Gol”.

També van fer la batucada, que era de Tarragona. Hi havia instruments de vent i de percussió, ho feien molt bé. Ens en vam anar a dormir a les 5:00 de la matinada i ens vam despertar a les 12:00 del migdia i vam marxar, quan per  fi vam ser a casa vam dinar i vam anar a les piscines. Jo estava molt cansat i em vaig adormir a la tovallola.

L’últim dia de piscines el meu pare i la meva mare van anar a la manifestació de la independència a Barcelona.