dimecres, 24 d’octubre del 2012

El cap de setmana

Em vaig despertar per anar al partit de futbol que es a Vilanova de la Barca, eren les 09:08 i estava sol a casa, em va vindre a buscar el pare de l’Eloi per anar al partit.



Vam jugar molt bé,   vam guanyar 8 a 7, vaig vindre a casa molt cansat em vaig estirar al sofà i va vindre la meva mare i em va dir:

- Vinga aixecat i fes els deures -Sort que teníem de dinar, vam dinar arròs (que bo estava) em vaig tornar a estirar al sofà i per sort la mare se’n va anar a la perruqueria de la Marta (la mare de l'Ester) i vaig poder descansar un ratet fins que va vindre un amic i me’n vaig anar a jugar amb ell (l'amic es diu Mihai), també era romanès  i em va preguntar si podia anar a casa seva i la mare em va dir que si i vaig anar a casa seva.  Vam jugar a la play 2, anar amb bicicleta i jugar a futbol, em vaig divertir molt aquell dia.

Un altra vegada partit de futbol,  era bastant difícil fins que jo vaig fer una gol i em vaig ficar molt content pel gol i vaig vindre més cansat que ahir i tenia molta gana, vaig menjar espaguetis que també eren molt bons, desprès vaig fer els deures, vaig tindre la tarda lliure i me’n vaig anar a jugar amb el meu amic Arnau.