dijous, 11 d’octubre del 2012

Les meves vacances

El primer dia de vacances vaig  anar al les piscines i vaig veure als amics i amigues, una estona i després vaig marxar. Unes setmanes després vaig anar de colònies quinze dies, també va vindre la Roser, la meva millor amiga i ens ho vam passar súper bé.

Vam pujar tot el montsec i moltes persones es van cansar, i fins i tot van plorar, a la casa de colònies també ens ho passàvem bé perquè fèiem jocs i aventures, i també fèiem jocs de nit... Quatre dies després vam anar a Torrec a fer una acampada, també ens vam cansar, tot i que allò era molt divertit perquè ens vam banyar a una espècie de llac.
Després vaig anar una setmana a Corbins i m’ho vaig passar molt bé .Vaig anar a les piscines i als balls de Corbins... Tambe vaig fer la festa major d’Albesa que va ser molt divertida. Tambe vaig anar al casal i va ser molt divertit perquè fèiem, patinatge, futbol, tenis...

I aquestes van ser les meves vacances!

1 comentari:

J@nn ha dit...

ajajajja van ser divertides, ehh...