dijous, 11 d’octubre del 2012

Cap de setmana

El dissabte amb el pare, la mare, el Joel i jo, vam anar a veure jugar al futbol al Joel. Quan anàvem cap a Vilanova de la Barca, ens vam trobar a la tieta Irene, al Sergi, a l’Ester i al Dídac, i la tieta en va dir que el Dídac i el Joel jugaven a Torrefarrera i a les deu i mitja, i nosaltres anàvem cap a Vilanova de la Barca i vam marxar a les onze.

Després de que la tieta Irene ens digues això, vam marxar cap a Albesa, a casa de la padrina a dinar, per que hi havia els cosinets de la Seu.

Quan cam acabar de dinar, vam marxar cap a casa. La mare a les quatre va marxar a treballar, i després amb el mòbil del pare vaig trucar a l’Ester per a veure si volia fer algo a la tarda.

Al cap de mitja hora, l’Ester va venir cap a casa, jo estava sola, per que el pare va anar al Decathlon, per que havia de comprar coses pel Joel...

Amb l’Ester vam berenar a casa, i després vam anar a casa i ens vam imprimir coses, per fer una manualitat. Després vam marxar cap a casa de l’Ester a fer la manualitat, i al final em vaig quedar a dormir a casa seva.

A les set i mitja vam anar a casa meva a buscar Iron Fix, per fer la manualitat, i quan anàvem cap a casa de l’Ester vam passar per Cal l’Abat a veure els cosinets de la Seu, per que l’Ester encara no els havia vist.

Després vam marxar cap a casa, i ens vam tenir que esperar al carrer deu minuts, per que la tieta i el tiet, van anar a deixar la bicicleta del tiet a un lloc, per que el dia següent a fer bicicleta, amb el meu pare, el Sisco, el Parramona...

Quan van arribar, ens vam posar a fer la manualitat, i després vam sopar, entrepans de bacon! Quan vam acabar de sopar, amb l’Ester i el Dídac, vam continuar la manualitat. I a les dotze vam anar a dormir.

L’endemà ens vam despertar a les nou i mitja i vam continuar la manualitat, i a les deu vam esmorzar, i després la tieta Marta ens va dir que ens poséssim la roba, que allà a les dotze aniríem a fer el vermut a Cal Toni, hi havia molta gent!!! Quan va començar a marxar la gent, nosaltres també vam marxar, quan vam marxar, vam dinar, i després de dinar, vam acabar la manualitat.

Aquest cap de setmana m’ho he passat bomba!!!