diumenge, 7 d’octubre del 2012

Estància a Menàrguens

Aquest agost he anat a casa dels meus familiars a Menàrguens, i m’hi he quedat per la festa major del poble.

El tiet (Xavier),la tieta (Neus) i el cosí petit (Arnau) em van vindre a buscar un dijous a la tarda per allí a les 19:30.

Quan vam arribar a Menàrguens el primer que vam fer va ser muntar el llit, i  una estona després va arribar l’Aleix (el cosí gran).

Aquell dia per sopar vam menjar hamburgueses de la botiga de  casa : de l’Agrobotiga Cal Blasiet.

L’endemà quan ens vam llevar vam anar una estona a mirar la tele, ens vam vestir i vam anar a comprar el pa i tres croissants(un per l’Arnau, un per l’Aleix i l’altre per  a jo).

Quan vam arribar a casa vam esmorzar un got de llet amb Nesquik  i el croissant.

Després vam muntar l’excalextric   i hi vam jugar una estona i després vam anar uns macarrons boníssims.

Seguidament vam anar a jugar a la Nintendo i al ordinador.

Quan va ser més tard vam anar a les piscines, als inflables i vam tornar a casa tots molls.

Quan vam ser a casa ens vam dutxar, ens vam mudar i vam anar al ball;  a la mitja part ens van repartir uns entrepans de pernil salat .Quan vam acabar vam anar a jugar per la plaça.

L’endemà ens vam llevar a les 12:15 i el tiet i la tieta van anar a comprar, i l’Arnau i jo ens vam quedar, i vam jugar al pati, al excalextric  a l’ordinador i a la PlayStation 3.

Aquell dia vam  dinar a les 14:34.

A les cinc en punt vam anar a les cucanyes i jo vaig acabar moll, i amb clara d’ou al cap.

Per això em vaig dutxar primer.

Aquell dia van vindre a sopar la meva família  i se’m van emportar cap a casa nostra.